Dohodnime si úvodnú konzultáciu zdarma! cizinsky@heroeseb.sk

Krátke myšlienky a nápady pre podnikateľov a manažérov, ktorí preferujú obsah vo videu pred čítaním 👉

Tento

Blog

je určený každému, kto vedie ľudí. Zvlášť pre podnikateľov a vedúcich pracovníkov v malých a stredných firmách. Podnikatelia a manažéri inšpirujte sa a vyhnite sa chybám pri práci s vašimi ľuďmi.

Emil Čižinský - Váš človek na ľudí.

Po viac ako 30 ročnej praxi sa stále stretávam s podobnými javmi a chybami, ktoré robia podnikatelia či manažéri pri práci s ľuďmi. To ma viedlo k tomu prinášať vám inšpirácie a poznatky, ktoré vám môžu pomôcť vyvarovať sa chybám a prácu s ľuďmi si viac užívať, ako sa s ňou trápiť.

Keď sa zamestnanci viac hádajú, ako robia.

V každom pracovnom prostredí môže dôjsť k momentom napätia medzi zamestnancami, tímami alebo oddeleniami. No, keď sa hádky stávajú bežnou súčasťou pracovného dňa a ovplyvňujú výkon a produktivitu tímu, je nevyhnutné sa tým zaoberať. Podnikateľ alebo manažér by mal podniknúť opatrenia na riešenie tejto situácie. Tu je niekoľko krokov, ktoré môžu pomôcť: 1. Identifikácia príčin konfliktov. Prvým krokom je...

Celý článok

Nehovor mi, aký som, ale povedz mi, ako sa môžem zlepšiť!

Konštruktívna spätná väzba je dar. Konštruktívna spätná väzba je jedným z najvzácnejších darov, ktoré môžeme dostať v osobnom aj pracovnom živote. Často sa stretávame s hodnoteniami alebo posudzovaním, ktoré sú často založené na tom, kto sme a nie na tom, čo sme dosiahli alebo, ako sme to urobili. V dnešnej dobe je schopnosť poskytnúť konštruktívnu spätnú väzbu umením, ktoré má nesmiernu hodnotu....

Celý článok

Obchodná technika, ktorá vždy prináša výsledky.

Obchodné rozhovory majú v podstate jediný cieľ: premeniť potenciálnych zákazníkov na skutočných. Ale, ako dosiahnuť túto konverziu bez toho, aby ste pôsobili príliš agresívne alebo otravne? Tu je niekoľko praktických tipov a osvedčených metód, ktoré môžu zmeniť váš prístup a zvýšiť úspešnosť obchodných rozhovorov. Dá sa to naučiť a komunikačný talent vám dá len výhodu. 1. Strategické kladenie otázok a aktívne...

Celý článok

Kecálek vs. poslucháč – ktorý je lepší obchodník?

V obchodnom svete je kľúčové pochopiť, čo je skutočne dôležité: schopnosť počúvať alebo dar reči? Či už ste extrovertný majster reči alebo introvert a pozorný poslucháč existuje niečo, čo nemožno prehliadnuť: kontext. Predstavte si dvoch obchodníkov – prvý, ktorý je neustále v pohybe, s neskutočnou schopnosťou ovládať situáciu a prezentovať produkt alebo službu. Druhý je tichší, no jeho schopnosť...

Celý článok

Kde a ako hľadať nových zamestnancov mimo refferal programu.

Tento článok píšem na základe komentára čitateľa Mareka k blogovému článku s názvom: Najväčší zdroj nových zamestnancov, ktorý využívate viac náhodne ako strategicky. V komentári uviedol, že by privítal článok na tému, kde a ako hľadať kandidátov mimo refferal program. Verím, že táto téma môže byť zaujímavá pre viacerých manažérov či podnikateľov. Ide o pomerne širokú problematiku, o ktorej by som mohol napísať...

Celý článok

5 kroková stratégia riešenia konfliktov

Konflikty v podnikaní sú nevyhnutné a pre mnohých podnikateľov môžu byť výzvou, najmä ak sú konfrontovaní so spornými otázkami so svojimi zamestnancami alebo obchodnými partnermi. Ako podnikateľ sa často môžete ocitnúť v situácii, kde je konflikt nevyhnutný. Dôležité je vedieť, ako ho riešiť konštruktívne. Jednotlivé kroky stratégie: Prejdime si jednotlivé kroky detailnejšie. 1. Vnútorné win-win nastavenie. Mentálne sa...

Celý článok

Aktívne počúvanie je váš kľúč k zlepšeniu komunikácie a vzťahov.

Často vo svojich článkoch odporúčam využívať aktívne počúvanie. Čo to vlastne je popíšem v tomto článku. Vo svete, kde sa všetci snažia byť počutí, je schopnosť skutočne počúvať a porozumieť druhým jednou z najhodnotnejších zručností, ktoré môžeme rozvíjať. Aktívne počúvanie nie je iba umenie vypočuť si slová, ale skôr umelecká veda vnímať ich hlbší význam a porozumieť emocionálnemu kontextu,...

Celý článok

Ako šéf presne viem, čo moji ľudia chcú a čo potrebujú.

Veď komunikujem, teda som dobrý šéf! Komunikácia je základným stavebným kameňom úspešného vedenia ľudí. Podnikatelia, ako manažéri, resp. vedúci pracovníci, najčastejšie zlyhávajú práve v tejto disciplíne. Prejavuje sa to tak, že ľudia nevedia, čo, ako a prečo majú robiť, za čo a v akej miere sú zodpovední alebo dokedy a v akej kvalite či kvantite to majú urobiť. Podobne manažér...

Celý článok

Podnikám, teda nemám čas na život! Ako z toho von?

Pomerne často stretávam podnikateľov, ktorí mi hovoria, že nemajú čas na rodinu, oddych, koníčky, lebo sú zavalení prácou. Sú presvedčení, že ak by povolili v osobnom nasadení, ohrozilo by to chod ich podniku. V tomto článku rozoberiem jeden notoricky známy manažérsky nástroj, ktorý rieši presne tento problém. Hrdinov sú plné cintoríny! Pri diskusiách s preťaženými podnikateľmi vnímam podobný scenár....

Celý článok

Kľúčom k zamestnancom pre malé a stredné firmy je efektívny Employer Branding.

Budovanie zamestnávateľskej značky (Employer Branding) naozaj nieje téma len pre veľkých zamestnávateľov. Nie je to ani o šťastí vašich zamestnancov v práci. Ide o dlhodobú business stratégiu, ktorá rieši pálčivý problém nedostatku pracovnej sily na trhu práce. V tomto článku si preberieme, o čo môžu oprieť budovanie Employer Brandingu majitelia alebo manažéri v malých a stredných podnikoch a to čo najjednoduchšou formou. Ak si...

Celý článok