Video kurz pre vás

Tento kurz je určený pre každého, kto chce byť rešpektovaným šéfom, chce vedieť motivovať svojich ľudí k lepším výsledkom a chce si vytvárať funkčné vzťahy, nielen na pracovisku.

Viac informácií

Dohodnime si úvodnú konzultáciu zdarma! cizinsky@heroeseb.sk

Krátke myšlienky a nápady pre podnikateľov a manažérov, ktorí preferujú obsah vo videu pred čítaním 👉

Tento

Blog

je určený každému, kto vedie ľudí. Zvlášť pre podnikateľov a vedúcich pracovníkov v malých a stredných firmách. Podnikatelia a manažéri inšpirujte sa a vyhnite sa chybám pri práci s vašimi ľuďmi.

Emil Čižinský

Po viac ako 30 ročnej praxi sa stále stretávam s podobnými javmi a chybami, ktoré robia podnikatelia či manažéri pri práci s ľuďmi. To ma viedlo k tomu prinášať vám inšpirácie a poznatky, ktoré vám môžu pomôcť vyvarovať sa chybám a prácu s ľuďmi si viac užívať, ako sa s ňou trápiť.

5 kroková stratégia riešenia konfliktov

Konflikty v podnikaní sú nevyhnutné a pre mnohých podnikateľov môžu byť výzvou, najmä ak sú konfrontovaní so spornými otázkami so svojimi zamestnancami alebo obchodnými partnermi. Ako podnikateľ sa často môžete ocitnúť v situácii, kde je konflikt nevyhnutný. Dôležité je vedieť, ako ho riešiť konštruktívne. Jednotlivé kroky stratégie: Prejdime si jednotlivé kroky detailnejšie. 1. Vnútorné win-win nastavenie. Mentálne sa...

Celý článok

Aktívne počúvanie je váš kľúč k zlepšeniu komunikácie a vzťahov.

Často vo svojich článkoch odporúčam využívať aktívne počúvanie. Čo to vlastne je popíšem v tomto článku. Vo svete, kde sa všetci snažia byť počutí, je schopnosť skutočne počúvať a porozumieť druhým jednou z najhodnotnejších zručností, ktoré môžeme rozvíjať. Aktívne počúvanie nie je iba umenie vypočuť si slová, ale skôr umelecká veda vnímať ich hlbší význam a porozumieť emocionálnemu kontextu,...

Celý článok

Ako šéf presne viem, čo moji ľudia chcú a čo potrebujú.

Veď komunikujem, teda som dobrý šéf! Komunikácia je základným stavebným kameňom úspešného vedenia ľudí. Podnikatelia, ako manažéri, resp. vedúci pracovníci, najčastejšie zlyhávajú práve v tejto disciplíne. Prejavuje sa to tak, že ľudia nevedia, čo, ako a prečo majú robiť, za čo a v akej miere sú zodpovední alebo dokedy a v akej kvalite či kvantite to majú urobiť. Podobne manažér...

Celý článok

Podnikám, teda nemám čas na život! Ako z toho von?

Pomerne často stretávam podnikateľov, ktorí mi hovoria, že nemajú čas na rodinu, oddych, koníčky, lebo sú zavalení prácou. Sú presvedčení, že ak by povolili v osobnom nasadení, ohrozilo by to chod ich podniku. V tomto článku rozoberiem jeden notoricky známy manažérsky nástroj, ktorý rieši presne tento problém. Hrdinov sú plné cintoríny! Pri diskusiách s preťaženými podnikateľmi vnímam podobný scenár....

Celý článok

Kľúčom k zamestnancom pre malé a stredné firmy je efektívny Employer Branding.

Budovanie zamestnávateľskej značky (Employer Branding) naozaj nieje téma len pre veľkých zamestnávateľov. Nie je to ani o šťastí vašich zamestnancov v práci. Ide o dlhodobú business stratégiu, ktorá rieši pálčivý problém nedostatku pracovnej sily na trhu práce. V tomto článku si preberieme, o čo môžu oprieť budovanie Employer Brandingu majitelia alebo manažéri v malých a stredných podnikoch a to čo najjednoduchšou formou. Ak si...

Celý článok

Každý podnikateľ má svojho mentora aj kouča.

Že sa mýlim? Poďme sa na to pozrieť detailnejšie. Pokúsim sa pomenovať riziká aj príležitosti, ktoré tento druh spojenia prináša. Mentor je expert v danej problematike. Napríklad, ak ako podnikateľ narazíte na finančný problém, spojíte sa s daňovým poradcom. Ten vám radí, ako daný finančný problém vyriešiť a naučí vás, ako môžete podobné problémy vyriešiť v budúcnosti. Teda vás svojím spôsobom...

Celý článok

5 tipov, ako vyhodnotiť odpovede z pracovného pohovoru

Mnohí z nás sa považujeme za racionálne bytosti a myslíme si, že sa rozhodujeme len na základe faktov. Nič však nie je vzdialenejšie pravde. Naše emocionálne potreby a kognitívne predsudky ovplyvňujú viac ako 80 % našich rozhodnutí. Ako teda racionalizovať naše hodnotenie odpovedí na otázky položené na pracovnom pohovore tak, aby sme nerobili hodnotenie na základe emócií? Tu je zopár trikov, ktoré vám...

Celý článok

Aké otázky a ako ich klásť na pracovnom pohovore

Pracovný pohovor je jedinečná a unikátna možnosť spoznať vášho potenciálneho zamestnanca. Túto možnosť využijete efektívne len vtedy, ak viete, aké otázky máte položiť a ako ich správne klásť. Existuje niekoľko metodík, ako viesť pracovný pohovor, napríklad kompetenčný, behaviorálny, situačný pohovor a iné. Na vysvetlenie jednej komplexnej metodiky nie je priestor v blogovom článku. Preto sa pokúsim opísať prístup, ako sa...

Celý článok

Ako „úspešne“ stratiť už získaný obchod / Už prestaň predávať!

Zistite čo sú nákupné signály a prečo ich ignorovanie vedie k strate obchodu.

Celý článok

Najväčší zdroj nových zamestnancov, ktorý využívate viac náhodne ako strategicky.

Návod, ako strategicky využiť najväčší zdroj na získavanie kvalitných nových zamestnancov - Referral Program.

Celý článok