Zlepšite svoje obchodné zručnosti pre neobchodníkov a zvýšte svoje šance na úspešný up-sell!

Platí pre všetky odborné pracovné pozície, ktoré zastávajú profesionáli vo svojich oboroch, interagujú s klientmi či zákazníkmi zamestnávateľa a ich profesionalita je dôležitejšia ako ich obchodné zručnosti.

Koho sa to týka?

Napríklad:

- právnici

- audítori

- lekári a zdravotné sestry

- technická podpora

- konzultanti a poradcovia

- správcovia majetku

- personál v hoteloch a v gastre

- letiskový personál

ADVOKÁTSKA KANCELÁRIA KADUC & PARTNERS s. r. o.

Trúfnem si povedať, že náš tím je po odbornej stránke mimoriadne zdatný. Medzery však máme v tzv. soft skills. Konkrétne v predaji našich služieb novým klientom. Pán Čižinský tieto nedostatky zadefinoval pomere komplexne. Na následnom celofiremnom workshope sa ukázalo, aké správne rozhodnutie bolo začať spoluprácu práve s ním. Výsledkom ľudského, odborného a nevtieravo empatického prístupu je posun našej spoločnosti o pomyselný míľový krok vpred v oblasti predaja. Spolupráca trvá naďalej a na pravidelných stretnutiach rozoberáme, čo všetko sa dá ešte zlepšiť a hlavne, ako to urobiť tak, aby boli spokojní nielen kolegovia, ale hlavne naši klienti.

JUDr. Ing. Miroslav Kadúc, PhD. 

Podniky sa vo vzdelávaní obchodných zručností sústredia prevažne na zamestnancov zaradených v obchodných tímoch. Zabúdajú pri tom na zamestnancov, ktorí prichádzajú do kontaktu a interakcie priamo s klientom či zákazníkom. Často pri tom nedokážu využiť potenciál týchto interakcií, ktorý môže viesť k upevneniu alebo naopak k naštrbeniu vzťahov s klientom či zákazníkom.

Vyššia úroveň riadenia tejto interakcie je kalkulácia takzvaného UP-Sellu, teda predaja ďalšej služby alebo ďalšieho produktu. Na dosiahnutie takýchto výsledkov netreba výhradne obchodne talentovaných ľudí. Existujú totiž techniky a postupy, ktoré sa dajú jednoducho naučiť a okamžite využívať v praxi.

Využite tento potenciál a doprajte si generický rast výnosov bez nutnosti navyšovania obchodných tímov. Vzdelávaním a nástrojmi na riadenie sekundárnych interakcií vašich zamestnancov s vašimi zákazníkmi máte možnosť získať viac.

Obsah tréningu:

1. Úvod: vaša obchodná stratégia alebo východiská (vytvorené na mieru) 

2. Komplexná starostlivosť o klienta

3. Základné esencie komunikácie v odbore (vytvorené na mieru) 

4. Verbálna business komunikácia

5. Neverbálna business komunikácia

6. Kreatívny Up-sell (vytvorené na mieru) 

 

Tréning bude aktívny, interaktívny a praktický, s dôrazom na riešenie skutočných problémov, ktorým účastníci čelia v ich dennodennom prostredí. Výuka bude prispôsobená úrovni účastníkov a bude zohľadňovať ich ciele a potreby.

0
rokov
expertnej praxe
0
+
hodnotiacich pohovorov
0
+
Klientov

Pre objednávku ma prosím kontaktujte e-mailom alebo formulárom.

+421 904 769 010
cizinsky@heroeseb.sk