Zlepšite svoje obchodné zručnosti pre neobchodníkov a zvýšte svoje šance na úspešný up-sell!
Platí pre všetky odborné pracovné pozície, ktoré zastávajú profesionáli vo svojich oboroch, interagujú s klientmi či zákazníkmi zamestnávateľa a ich profesionalita je dôležitejšia ako ich obchodné zručnosti.
Koho sa to týka?
Napríklad:
- právnici
- audítori
- lekári a zdravotné sestry
- technická podpora
- konzultanti a poradcovia
- správcovia majetku
- personál v hoteloch a v gastre
- letiskový personál
ADVOKÁTSKA KANCELÁRIA KADUC & PARTNERS s. r. o.
Trúfnem si povedať, že náš tím je po odbornej stránke mimoriadne zdatný. Medzery však máme v tzv. soft skills. Konkrétne v predaji našich služieb novým klientom. Pán Čižinský tieto nedostatky zadefinoval pomere komplexne. Na následnom celofiremnom workshope sa ukázalo, aké správne rozhodnutie bolo začať spoluprácu práve s ním. Výsledkom ľudského, odborného a nevtieravo empatického prístupu je posun našej spoločnosti o pomyselný míľový krok vpred v oblasti predaja. Spolupráca trvá naďalej a na pravidelných stretnutiach rozoberáme, čo všetko sa dá ešte zlepšiť a hlavne, ako to urobiť tak, aby boli spokojní nielen kolegovia, ale hlavne naši klienti.
JUDr. Ing. Miroslav Kadúc, PhD.
Podniky sa vo vzdelávaní obchodných zručností sústredia prevažne na zamestnancov zaradených v obchodných tímoch. Zabúdajú pri tom na zamestnancov, ktorí prichádzajú do kontaktu a interakcie priamo s klientom či zákazníkom. Často pri tom nedokážu využiť potenciál týchto interakcií, ktorý môže viesť k upevneniu alebo naopak k naštrbeniu vzťahov s klientom či zákazníkom.
Vyššia úroveň riadenia tejto interakcie je kalkulácia takzvaného UP-Sellu, teda predaja ďalšej služby alebo ďalšieho produktu. Na dosiahnutie takýchto výsledkov netreba výhradne obchodne talentovaných ľudí. Existujú totiž techniky a postupy, ktoré sa dajú jednoducho naučiť a okamžite využívať v praxi.
Využite tento potenciál a doprajte si generický rast výnosov bez nutnosti navyšovania obchodných tímov. Vzdelávaním a nástrojmi na riadenie sekundárnych interakcií vašich zamestnancov s vašimi zákazníkmi máte možnosť získať viac.
Obsah tréningu:
1. Úvod: vaša obchodná stratégia alebo východiská (vytvorené na mieru)
2. Komplexná starostlivosť o klienta
3. Základné esencie komunikácie v odbore (vytvorené na mieru)
4. Verbálna business komunikácia
5. Neverbálna business komunikácia
6. Kreatívny Up-sell (vytvorené na mieru)
Tréning bude aktívny, interaktívny a praktický, s dôrazom na riešenie skutočných problémov, ktorým účastníci čelia v ich dennodennom prostredí. Výuka bude prispôsobená úrovni účastníkov a bude zohľadňovať ich ciele a potreby.
Pre objednávku ma prosím kontaktujte e-mailom alebo formulárom.